Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/d/3/9/nettpilen.no/httpd.www/wp-includes/post-template.php on line 251 Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/d/3/9/nettpilen.no/httpd.www/wp-includes/post-template.php on line 251 Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/d/3/9/nettpilen.no/httpd.www/wp-includes/post-template.php on line 251 Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/d/3/9/nettpilen.no/httpd.www/wp-includes/post-template.php on line 251

Web trend 2014

2014 er halvveis gjennom og

har introdusert oss til en rekke flotte web design trender.Info grafic text
Men hva kan vi begynne å planlegge for 2015?
Er det noen konstanter som vi har sett i 2014 som vil forbli i årene som kommer?
Vi mener at det er et par ting du kan banken på når du planlegger din 2015,
veikart og markedsføringsplaner: Typografi, infographics og responsive web.

Typografi IS KING

Typografi: webdesign trender 2015

logjju6_edited-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Morna til Times New Roman.

Hei til typografisk art. “

 

 

 

Dette er året der typografi blir alvorlige, og er nå på rask vei mot mainstream.

Overfloden av mobile apps sørget for det.

Den gjennomsnittlige forbruker avhengighet av forskjellige typografiske godbiter har satt lista høyt,

når det gjelder brukernes forventninger.

Høy kvalitet skrifter er nå tilgjengelig til rimelige priser.

Med økt fokus på innhold vil rik typografi fortsette,

å være en dominerende designelement i 2015.

Ikke kast styrken i gode infographics

Infografikk er et webdesign trend i 2015

Ja, de er eye candy, men de også gjøre det mulig ,

for markedsførere å vise en hel masse informasjon i ett rom,               info grafikk

og de ikke bryte banken.

I tillegg kombinerer de dristige farger, former og typografi ,

for å legge til et snev av personlighet og merke til hva de representerer.

Og dessuten, ville sluttbrukerne av i dag heller fest øynene på,

visuelle prestasjon av skjermen enn å lese sider med tekst.

Selvfølgelig, designere og markedsførere som tar trenden på alvor,

vet at det tar en smart kombinasjon av bilder og ord til å fortelle en historie som ikke bare underholder,

men også reléer sitt budskap konsist også.

Det primære målet for infographics er like enkel som den er genial,

å gi brukerne et brukervennlig grensesnitt som er designet for å holde dem fanget lenger,

og kanskje foreta et kjøp hvis de liker det de ser.

Vitenskapen bak hvordan vi behandler veldesignede infographics er fascinerende.

God design kan legge vekt på teknikker som aktiverer vår synet å trekke sammen et større bilde.

I sin artikkel, Jon Salm av visual.ly siterer Dr. Ruth Rosenholtz,

rektor Forsker ved Institutt for hjerne og kognitiv vitenskap ved MIT, som følger:

Vi ble interessert i å studere synet fordi folk i feltet sa at sidesynet gjorde dette tilsynelatende bisarre ting,

å representere alt som tekstur, Rosenholtz fortalte Visual.ly. “Texture er noe vi hadde studert.

Noen av de beste fremgang i tekstur oppfatning i de siste 40 årene har kommet fra syntetisere teksturer,

som er “det samme” i henhold til modellen.

Så gjør mongrels * å visualisere informasjon tilgjengelig i periferien var et naturlig steg.

Vårt arbeid viser i hvilken grad man kan ekstrapolere en forståelse av menneskelig syn,

på laboratoriebenken til og forståelse av komplekse grafikk.
Selv om de ikke er det “nye” ting lenger,

kan infographics hjelpe fortelle din historie på overbevisende måter som folk kan forstå

Det kan ikke være den nye “blanke”, men det fungerer.

Vårt råd: holde dem rundt som du planlegger for 2015

responsiveWebDesignj

 

Responsive design er kommet for å bli

Dette er spesielt sant når det gjelder bedrifter som er avhengige tungt på mobile teknologier for å gjøre sine tjenester eller produkter mer tilgjengelig for kundene. Med andre ord, forbrukerne ønsker produkter eller tjenester for å være tilgjengelig til enhver tid på dagen og på farten. Denne etterspørselen bare vil øke med antall tilkoblede brukere. Siden antall tilkoblede brukere fortsetter å stige, vil responsive rammeverk fortsette å være et fast innslag i web-design trender i årene som kommer.

Bærbare enheter som nettbrett og smarttelefoner flyr ut av hyllene så det er lett å se hvorfor responsive web-grensesnitt er raske å bli normen. Trenden har en enorm mengde markedsføring potensial og webdesignere er desperat å finpusse sine ferdigheter i tech.

Responsive design slik vi kjenner dem i dag vil fortsette å utvikle seg og tilpasse seg med skiftende landskap av tilkoblede enheter (wearables, smarte hus enheter, ITVs, etc.), så følg samtalen nøye for endringer. Dette vil trolig være et tema blant webdesign trender i årene som kommer.

Abonner på vårt nyhetsbrev